
Over mij

Na mijn HEAO-opleiding startte ik mijn carrière in de zorgmarkt. Daar ontdekte ik al snel wat mij drijft: organisaties helpen om hun processen, communicatie en merkzichtbaarheid te verbeteren. Altijd met de eindgebruiker in gedachten.
​
Ik zie nog te vaak dat organisaties het zichzelf en hun klanten onnodig ingewikkeld maken. Terwijl juist eenvoud en helderheid zorgen voor betere ervaringen en sterkere verbinding met klanten en collega's.
​
Ik combineer oprechte interesse in klanten én collega's met de drive om snel tot de kern te komen en processen en communicatie eenvoudig en effectief te maken.
​
​Ik ben graag betrokken vanaf de strategiefase tot en met de uitvoering. Met mijn pragmatische aanpak zorg ik ervoor dat ideeën niet in de la verdwijnen, maar daadwerkelijk worden uitgevoerd.
Ik geloof dat je je als merk echt kunt onderscheiden door nieuwsgierig te blijven en je te verdiepen in je klanten en wat hen beweegt. AI ontwikkelt zich in rap tempo en dat biedt voordelen: werkzaamheden zijn eenvoudiger en sneller uit te voeren. De keuze van een klant voor een merk is echter vooral een emotionele keuze. Door je echt te verdiepen in jouw (potentiële) klanten, kun je als merk de verbinding aangaan én het verschil maken.
Met mijn ruime ervaring in de zorg weet ik hoe waardevol het is om organisaties te helpen hun koers te bepalen én deze concreet te vertalen naar de praktijk. Maar mijn expertise gaat verder dan zorg alleen; ik werk graag met organisaties die een positieve bijdrage willen leveren.
Of het nu gaat om strategisch advies, coaching of projectmatig werken, ik help bij het scherpstellen van de positionering, het ontwikkelen van marketingstrategieën, het ontwikkelen van campagnes en het optimaliseren van de klantreis. ​
​
Benieuwd wat we samen kunnen bereiken? Laat het me weten, ik denk graag met jullie mee!​
.
